Met deze versterking zet het bureau volop in op het creëren van opvallende content voor platformen zoals TikTok, Snapchat en Instagram.
Nieuw onderzoek van Ster onthult hoe vaak je doelgroep je commercial moet tegenkomen voor optimaal effect.
AI transformeert niet alleen de toekomst van adverteren, het versterkt ook de vaardigheden van adverteerders en media professionals.
Ontwikkeling employer branding campagne.
Waarom meer dan de helft van de merken één partner zal kiezen voor hun influencer marketing.
Bereik je doelgroep in december met Serious Request en de Top 2000.
Tijdens het SO. Ontbijt Community building & insights ontdek je de kunst van het creëren van échte connecties.
Een boegbeeld voor verdere groei en internationale ambities.
Hier volgen enkele tips om jouw digitale zichtbaarheid te vergroten en je bedrijf op de digitale kaart te zetten.
Mensch ontwikkelt merkcampagne.
Print, een krachtige toevoeging aan reclamecampagnes
Het vakantiegedrag van de Nederlandse consument is continu in ontwikkeling en DPG Media deed samen met Panel Inzicht onderzoek.
Interview met Roel Willemsen (Talpa Media) over audio als krachtig merkinstrument.
Hoe behoud je je huidige klanten en welke inzichten kunnen vertrekkende klanten bieden? Ontdek het tijdens een clinic van Beeckestijn.
In de feestmaand staan consumenten meer dan ooit open voor nieuwe merken. Pro tip: begin nu met je campagnes om er het meeste uit te halen.
De VriendenLoterij zet huis-aan-huiskranten in als een effectief middel om de Allergrootste Bingo Ooit breed onder de aandacht te brengen.
Ontdek op het congres Contentmarketing en Webredactie welke skills je als contentspecialist nodig hebt in een AI-gedomineerd werkveld.
Lees hier een korte samenvatting van onze belangrijkste inzichten die je niet mag missen!
Consumenten zijn bewuster en data wordt steeds meer beschermd. Hoe zorg je voor effectieve campagnes zonder in te leggen op beveiliging?
Hoe val je op in de hectiek van Black Friday en de feestdagen? Teads geeft tips voor adverteerders die willen scoren rond de feestmaanden.