Partnerbijdrage / 7 JULI 2025, 09:29:13 Internal branding in de praktijk - Wat Delta en CZ doen om medewerkers tot merkdragers te maken Merken worden steeds vaker afgerekend op wat ze doen in plaats van wat ze zeggen.
Advertorial / 7 JULI 2025, 07:00:00 McDonald’s scoort met AR op Snapchat Met speelse AR-lenzen heeft McDonald’s in Nederland records gebroken op Snapchat. De zomer is om te delen en dat deden Snapchatters massaal.
Advertorial / 7 JULI 2025, 07:00:00 Erkenning telt dubbel bij bol Retail Media Awards Retail media is een uniek en effectief kanaal. Aandacht voor topcases op bol Retail Media geeft merken, bureaus én het domein een boost.
Advertorial / 4 JULI 2025, 06:00:00 Het ideale thuiskantoor voor de marketeer Het thuiskantoor is nog steeds nuttig, ook al zijn werkgevers kritisch.
Advertorial / 3 JULI 2025, 07:00:00 Uitgekookt zet direct mail in als succesrecept voor groei Maaltijdservice Uitgekookt groeit hard. Met direct mail weet het merk slapende klanten te reactiveren en nieuwe klanten aan te trekken.
Partnerbijdrage / 2 JULI 2025, 09:42:00 ReGroup – de podcast van WPP Media: alle ins en outs van het medialandschap Jouw maandelijkse dosis inspirerende topics in media, tech en marketing.
Advertorial / 2 JULI 2025, 09:20:00 AI-billboarding op het grote scherm: wat merken kijkers echt? Talpa Media en DVJ Insights onderzoeken hoe AI-billboarding wordt beleefd en gewaardeerd en wat dat betekent voor het effect van campagnes.
Advertorial / 30 JUNI 2025, 13:22:10 De 5 topics die jouw merk zullen maken of breken De wereld verandert sneller dan ooit – en merken moeten mee. Dit zijn de 5 thema’s die bepalen of jouw merk overeind blijft.
Partnerbijdrage / 30 JUNI 2025, 11:43:47 Zo houdt Signify grip op wereldwijde marketing Hoe organiseer je marketing in 70 landen zonder zorgen? Signify en iO laten zien hoe slimme marketingoperatie ruimte geeft voor strategie.
Advertorial / 30 JUNI 2025, 06:00:00 Spotta zet direct mail opnieuw op de kaart Met weekendbezorging, slimme targeting en lagere kosten biedt Spotta adverteerders een alternatief in de direct mail-markt.
Advertorial / 30 JUNI 2025, 06:00:00 ‘We denken niet in schermen, maar in beleving’ Out of home is méér dan een scherm. Ocean Outdoor wil van elke plek een beleving maken – met creatie, data en lef.
Partnerbijdrage / 25 JUNI 2025, 13:09:00 De strijd om aandacht: waarom challenger-merken harder moeten werken Waarom hebben gevestigde merken voordeel en wat kunnen challengers doen om de balans te herstellen? dentsu en DPG Media zochten het uit.
Partnerbijdrage / 25 JUNI 2025, 09:30:00 Hoe Just Eat Takeaway.com zijn marketing effectiever maakt Is jouw marketingorganisatie al met incrementality bezig? Lees hoe Just Eat Takeaway.com veel meer impact behaalt met hetzelfde budget.
Advertorial / 24 JUNI 2025, 17:29:41 Concrete handvatten voor effectieve retail mediacampagnes Retail media bij Albert Heijn voegt uniek bereik toe en zorgt voor sales- en brand uplift. We zetten de succesfactoren voor je op een rij.
Advertorial / 23 JUNI 2025, 06:00:00 Waarom merken nú Europees moeten durven denken OVAL pleit voor Europees merkdenken. ‘Niet om te uniformeren, maar om méér impact te maken met ruimte voor groei.’
Advertorial / 20 JUNI 2025, 15:09:41 Native advertising zoals het bedoeld is Readpeak verovert Nederland (en de rest van Europa) met een kritisch, transparant alternatief in een markt vol Amerikaanse reuzen.
Advertorial / 18 JUNI 2025, 11:24:26 Van zichtbaarheid naar vertrouwen: waarom slimme linkbuilding essentieel blijft in het AI-tijdperk AI Overviews veranderen het speelveld.
Partnerbijdrage / 18 JUNI 2025, 11:00:00 “Marketing is niet alleen creatief, het is ook keihard meebewegen” Yacintha versterkt het bestuur van NIMA Young Professionals.
Partnerbijdrage / 17 JUNI 2025, 11:10:59 Zo bereik je jongeren met je campagne: 3 slimme tips Jongeren bereiken? Met deze 3 tips val je op, blijf je hangen en bouw je aan een echte connectie met jouw merk.
Partnerbijdrage / 13 JUNI 2025, 11:45:30 DIA goud voor Redkiwi x Budgettrophy Het bestaande e-commerce platform werd toekomstbestendig dat meegroeit met internationale ambities.