Partnerbijdrage / 17 FEBRUARI 2025, 10:08:16 Van traditioneel bureau naar een social en influencer agency Snelheid, creativiteit en een diepe connectie met online trends. Inge Verhelst over haar overstap van traditionele bureaus naar Scooperz.
Partnerbijdrage / 14 FEBRUARI 2025, 11:09:11 Zo speel je met succes in op Valentijnsdag Valentijnsdag biedt grote kansen voor merken, maar hoe val je op? Ontdek de laatste trends en slimme advertentie-optimalisaties.
Partnerbijdrage / 14 FEBRUARI 2025, 10:52:54 Waar bevinden Category Entry Points (CEPs) zich in de brand funnel? CEPs versterken je merk in de upper funnel en verhogen conversie. Aan welk merk denk je bijvoorbeeld als we zeggen: ‘4 uur..’?
Partnerbijdrage / 13 FEBRUARI 2025, 15:26:17 Reclame zonder lef is als cabaret zonder grappen 'Funny Business' is geen standaard industry talk, maar een oproep om reclame weer spannend te maken
Advertorial / 13 FEBRUARI 2025, 05:59:00 Retail media: sterke resultaten en impact in de hele funnel Retail media bewijzen hun waarde in de mediamix. Ontdek hoe ze merkbekendheid vergroten, sales stimuleren en full funnel impact maken.
Advertorial / 17 FEBRUARI 2025, 05:59:00 ‘Wij zíjn de doelgroep’ Van influencer marketing naar 360-gradenstrategieën voor klanten. Crocodile Agency onderscheidt zich in een overvolle markt.
Advertorial / 11 FEBRUARI 2025, 05:59:00 Hoe empathie impact maakt Een oproep aan merken en bureaus om waardevolle verbinding te maken met mensen en werk te maken dat écht raakt.
Advertorial / 13 FEBRUARI 2025, 06:59:00 AI voice-overs in commercials? Het kan nu al, mits je het goed doet AI voice-overs klinken steeds beter, maar alleen met de juiste aanpak haal je het maximale uit AI-gegenereerde stemmen.
Partnerbijdrage / 10 FEBRUARI 2025, 09:37:18 Watch out! Trendreport ahead Ilja Demilt, Head of Business Strategy bij Mindshare, over 7 kernveranderingen in het marketinglandschap.
Advertorial / 3 FEBRUARI 2025, 05:59:00 Van AI-adoptie naar marketingtransformatie De opkomst van AI dwingt marketingorganisaties om snel te innoveren. De CMO wordt AI-strategist, stelt Beate van Dongen Crombags van EY VODW
Partnerbijdrage / 4 FEBRUARI 2025, 12:41:32 Maik Cox nieuwe ECD bij Amp.Amsterdam 'Ik ben enthousiast om een grotere leiderschapsrol op me te nemen'
Partnerbijdrage / 4 FEBRUARI 2025, 10:18:38 Meer media, minder chaos Vincent Seeber, Strategy Director TBWA\NEBOKO en Esprix jurylid Long Term over creatieve consistentie in media-uitingen.
Partnerbijdrage / 3 FEBRUARI 2025, 12:14:31 Bart Asberg treedt toe tot het management van RetailMedia.One Met deze benoeming wordt een volgende stap gezet in het opzetten van waardevolle samenwerkingen.
Partnerbijdrage / 30 JANUARI 2025, 10:25:41 Een veilig thuis begint bij jou Mensch ontwikkelt arbeidsmarktcampagne voor het Landelijk Netwerk Veilig Thuis.
Partnerbijdrage / 29 JANUARI 2025, 13:08:35 Online advertising: vertrouwen als valuta van de toekomst Personalisatie in online advertising biedt enorme kansen, mits adverteerders AI omarmen en privacy als niet-onderhandelbare norm beschouwen.
Partnerbijdrage / 29 JANUARI 2025, 12:41:35 Consumenten verkiezen fysieke winkels boven online winkelen Speel als retailer in op de trends in de retailbranche van 2025.
Advertorial / 27 JANUARI 2025, 06:00:00 Too Many: hoe Wolfstreet Vinted hielp viral te gaan Hoe bouw je creatieve campagnes die op schaal impact maken? Wolfstreet droeg mede door co-creatie sterk bij aan Vinted’s explosieve groei.
Advertorial / 23 JANUARI 2025, 06:00:00 Publicis Groupe is klaar voor het tijdperk van radicale openheid ‘Waar anderen muren zien, bouwen wij deuren’
Partnerbijdrage / 22 JANUARI 2025, 13:38:29 Impactvol leiderschap: wat is jouw leiderschapstijl? Tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School op 29 januari deelt Anne Oskam inzichten in leiderschapstijlen en hun invloed.
Advertorial / 22 JANUARI 2025, 06:00:00 Hoe een Nijmeegs marketingbureau lokale ondernemers helpt tijd vrij te maken voor groei Waarom online marketing zo’n uitdaging is.