Partnerbijdrage / 14 MEI 2025, 10:42:49 60 Jaar Ster: Hoe reclame ons collectieve geheugen vormde 60 jaar reclame: van productpromotie tot verhalen die raken, ontroeren en ons een spiegel voorhouden. Ontdek de trends per periode.
Advertorial / 13 MEI 2025, 15:26:23 EchoPod gaat live: AI-podcasts nu toegankelijk voor iedereen EchoPod lanceert self-service platform dat geschreven content binnen minuten transformeert naar professionele AI-podcasts.
Partnerbijdrage / 13 MEI 2025, 13:13:16 Nieuwe verhoudingen in supermarktland? Lidl rukt op Vandaag de dag tekent zich een nieuwe dynamiek af in de Nederlandse supermarktwereld: die om de tweede plek.
Partnerbijdrage / 13 MEI 2025, 09:53:05 De cookie blijft? Dat betekent niet dat je achterover kunt leunen Cristian van Nispen, Director Data & Partner bij DEPT® deelt zijn inzichten over third-party cookies.
Partnerbijdrage / 12 MEI 2025, 12:37:22 3 generative AI-trends die de toekomst van marketing bepalen Hyperpersonalisatie, co-creatie en snelle conversie: dit is wat AI nú al doet voor marketeers. Lees hoe je ermee aan de slag kunt gaan.
Partnerbijdrage / 12 MEI 2025, 10:30:09 Van woke naar winst: inclusie loont wél Mark Ritson stelt dat consumenten ‘geen fuck geven’ om DEI-inspanningen van merken. Maar onderzoek van Kantar laat iets anders zien.
Advertorial / 9 MEI 2025, 15:24:00 Hoe Mastercard de merkbekendheid vergroot met Albert Heijn Mastercard verliet de gebaande paden met een actie op de winkelvloer bij Albert Heijn en gaf zo een boost aan merkbekendheid en conversie.
Partnerbijdrage / 8 MEI 2025, 13:23:52 Emma Koster versterkt bestuur NIMA Young Professionals "Jonge marketeers kunnen soms wel een steuntje in de rug gebruiken"
Advertorial / 6 MEI 2025, 13:38:00 5 juni SAN Accent Uitreiking. Studio 21 Hilversum Diner, show, netwerken én de uitreiking van dé marketingprijzen. Bestel nu je kaarten voor 5 juni in Studio 21!
Partnerbijdrage / 1 MEI 2025, 12:39:18 Ziemi: Online impact met banners op NOS.nl Ziemi bereikte 3,2 miljoen impressies met een opvallende fietsveiligheidscampagne via banners op NOS.nl.
Partnerbijdrage / 1 MEI 2025, 09:44:09 Marketing in de zorg: Marika Zijp over hoe Partou werkt aan een sterk merk én betere kinderopvang In de nieuwe aflevering van Brandkast! van DPG Media spreekt host Roger Verdurmen met Marika Zijp, Group Chief Strategy & Brand van Partou.
Advertorial / 30 APRIL 2025, 13:29:15 Unilever en bol bouwen merken met retail media Van conversie naar merkenbouw. Unilever loopt samen met bol voorop in het verkennen van retail media als kanaal voor awareness en branding.
Partnerbijdrage / 30 APRIL 2025, 09:33:00 Marketingeffectiviteit: dit is de meetlat van morgen Les Binet rekent af met eenzijdige dashboards en toont waarom een combinatie van MMM, experimenten en AI het verschil maakt.
Partnerbijdrage / 29 APRIL 2025, 15:54:12 De winst van Inclusive Planning – 6 handvaten voor elke marketeer Niet alleen een maatschappelijke kwestie maar ook een slimme businessstrategie.
Partnerbijdrage / 29 APRIL 2025, 09:59:22 Hoe beoordeel je een reclamecampagne als een pro? Buikgevoel is niet goed genoeg.
Partnerbijdrage / 25 APRIL 2025, 11:34:00 Waarom zou je als merk gaan voor een CEP die niet het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid? Waarom zou je kiezen voor een CEP die volgens onderzoek niet persé het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid?
Partnerbijdrage / 25 APRIL 2025, 09:45:12 De ‘opposites attract’ methode voor Total Video Mediastrategie: focus op bereik voor conversie, of contacten voor awareness. Maar hoe genereer je exclusief bereik?
Partnerbijdrage / 24 APRIL 2025, 15:21:03 Een publiek merk is ook gewoon een merk iO interviewt Havenbedrijf Rotterdam en Tergooi Medisch Centrum over merk, reputatie en communicatie in de publieke sector.
Partnerbijdrage / 23 APRIL 2025, 10:45:24 De AI-revolutie in de creatieve sector De opmars van generatieve AI is ongekend en ook de reclamewereld kijkt mee.