FAQ

Vragen over abonnementen

 

Hoe kan ik een abonnement aanvragen?

U kunt een abonnement aanvragen op onze abonnementenpagina, klik hier voor het meest actuele aanbod. U kunt voor persoonlijk advies ook contact opnemen met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar via het telefoonnummer 020 5733 678 (ma t/m do 09:00 uur tot 17:00 uur, vr 09:00 uur tot 13:00 uur) en maken uw abonnement desgewenst direct in orde, waarna u een schriftelijke bevestiging ontvangt. 

Kan ik in één keer meerdere abonnementen afsluiten voor mijn hele bedrijf?

Uiteraard. Wij adviseren u graag op maat over de mogelijkheden. Bel voor meer informatie met onze klantenservice op 020 5733 678 (ma t/m do 09:00 uur tot 17:00 uur, vr 09:00 uur tot 13:00 uur) of stuur een e-mail naar klantenservice@adformatie.nl.

Wanneer ontvang ik mijn eerste tijdschrift?

Als u een abonnement bestelt, krijgt u in het welkomstbericht informatie over de leverdatum van het eerste nummer. Adformatie verschijnt maandelijks, de leverdatum is dan maximaal zes weken. Wij werken binnen Nederland met Sandd voor de bezorging van onze tijdschriften, dat houdt in dat uw tijdschrift in de regel op dinsdag of vrijdag wordt bezorgd. 

Via uw Adfo Account kunt u, nadat u uw account heeft geactiveerd, via onze website direct online alle artikelen en het actuele magazine lezen op uw computer of mobile device.

Hoelang loopt een abonnement?

Een abonnement geldt voor de opgegeven periode en wordt daarna, tenzij u tijdig opzegt of wanneer dit expliciet in de advertentie staat vermeld, automatisch verlengd. Een proefabonnement hoeft u niet op te zeggen, deze eindigt automatisch na afloop van de proefperiode. Voor het meest actuele aanbod, kijkt u op onze abonnementenpagina.

Wat is de opzegtermijn van mijn abonnement?

In onze algemene voorwaarden vindt u alle informatie over de opzegtermijn van uw abonnement. Voor abonnementen die particulier zijn afgesloten geldt een opzegtermijn van één maand, nadat de eerste volledige termijn van het abonnement is voldaan. Bedrijfsabonnementen dienen uiterlijk drie maanden voor het verschijnen van het eerste nummer van de nieuwe abonnementstermijn te worden opgezegd, wanneer dit niet is gebeurd dient de volledige nieuwe abonnementstermijn van één jaar te worden voldaan.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Wij vinden het jammer dat u overweegt uw abonnement op te zeggen! 
U kunt uw opzegging doorgeven door contact op te nemen met onze klantenservice. Houdt u bij de opzegging rekening met de opzegtermijn en de abonnementsvoorwaarden.

Uw klantnummer is te vinden de adresdrager, op uw factuur of de opdrachtbevestiging.

Het is ons streven om onze producten zoveel mogelijk op de wensen af te stemmen van onze klanten. Wij stellen het daarom zeer op prijs wanneer u aan wilt geven wat de reden van uw opzegging is. 

Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?

Een adreswijziging kunt u doorgeven aan onze klantenservice. Daarbij hebben we uw abonnementsnummer nodig. 

Hoe kom ik in aanmerking voor een studentenabonnement?

Studenten die een relevante HBO of Universitaire opleiding volgen komen in aanmerking voor een studentenabonnement, voor ons meest actuele aanbod kijkt u op onze abonnementenpagina. Om gebruik te kunnen maken van dit aanbod dient u na aanvraag van een abonnement een bewijs van inschrijving bij een onderwijsinstelling te kunnen overleggen. 

Kan ik een afwijkend factuuradres, bijvoorbeeld dat van mijn werkgever, opgeven?

Ja dat kan. In het aanmeldformulier kunt u aangeven waar de factuur naar toe moet worden gestuurd. Ongeacht of u of uw werkgever betaalt, kunt u aangeven waar u het magazine wilt ontvangen; thuis of op kantoor. Voor het meest actuele aanbod, kijkt u op onze abonnementenpagina.

Kan ik een abonnement met bezorging in het buitenland aanvragen?

Ja dat kan. De kosten van een abonnement dat in het buitenland bezorgd wordt, wijken af van de kosten die u betaalt voor levering van een abonnement op een Nederlands adres. Neem contact op met onze klantenservice voor informatie over het tarief voor een abonnementen in België en andere Europese landen. Helaas worden de uitgaves van Adformatie niet buiten Europa bezorgd. 

 

Inloggen

 

Hoe kan ik me registreren?

U kunt zich registreren door hier te klikken. Nadat u deze gegevens heeft ingevoerd, ontvangt u een e-mail waarmee u uw account kunt activeren. Zodra u dat heeft gedaan, kunt u inloggen. Heeft u nog geen abonnement, kijk dan op onze abonnementspagina voor het meeste actuele aanbod.

Ik heb een abonnement maar ik krijg geen toegang tot gesleutelde content, wat moet ik doen?

Het kan zijn dat uw online account nog niet is gekoppeld aan uw abonnement. Mocht u tegen dit probleem aanlopen, neem dan contact op met onze klantenservice via het telefoonnummer 020 5733 678 (ma t/m do 09:00 uur tot 17:00 uur, vr 09:00 uur tot 13:00 uur) of stuur een e-mail naar klantenservice@adformatie.nl.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u hier klikken. Na het invullen van uw e-mailadres ontvangt u van ons een e-mail met een link om uw wachtwoord te resetten.

Ik ben vergeten met welk e-mailadres ik me heb geregistreerd, wat moet ik doen?

Neem contact op met onze klantenservice via het telefoonnummer 020 5733 678 (ma t/m do 09:00 uur tot 17:00 uur, vr 09:00 uur tot 13:00 uur) of via klantenservice@adformatie.nl.

Hoe kan ik toegang krijgen tot de premium op de website?

Om toegang te krijgen tot de premium content, dient u een abonnement te hebben en ingelogd te zijn. Heeft u een abonnement, maar desondanks geen toegang tot de premium content, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer  020 5733 678 (ma t/m do 09:00 uur tot 17:00 uur, vr 09:00 uur tot 13:00 uur). Heeft u nog geen abonnement, kijk dan op onze abonnementspagina voor het meeste actuele aanbod.

Wat kan ik met mijn Adformatie account?

Met uw persoonlijk Adformatie account krijgt u onbeperkt toegang tot alle online content, inclusief alle premium content. Bovendien kunt u het magazine digitaal lezen op uw computer of mobile device. Zo heeft u meteen een handig digitaal archief! Heeft u nog geen abonnement, kijk dan op onze abonnementspagina voor het meeste actuele aanbod.

Ik moet zeer regelmatig opnieuw inloggen op telefoon

Als u vaak opnieuw moet inloggen op onze websites kan het zijn dat de browser op uw telefoon is ingesteld op "Private browsing". 

De private browsing modus zorgt ervoor dat er geen cookies worden onthouden. Vandaar de cookie melding en het feit dat inloggegevens niet worden onthouden (die worden namelijk in een cookie opgeslagen).

iPhone

Dit kunt u herkennen aan door in de Safari browser op de iPhone op het meest rechter icoontje onderaan de pagina aan te klikken. Als private browsing aan staat, dan is dat te herkennen aan het feit dat linksonder in het scherm ‘Private’ wit omlijnt is. Tevens is de browserbalk dan donkergrijs ipv lichtgrijs.

Android

Op Android kunt u private browsing uitzetten door in de app "Internet" te klikken op de drie bolletjes rechtsbovenin het scherm. In het menu dat uitklapt staat "Incognito modus". Als deze modus aan staat, betekend het dat uw browser geen cookies onthoudt waardoor u regelmatig opnieuw moet inloggen. Door te klikken op de tekst "Incognito modus" kunt u de functie in- en uitschakelen. 

Ook kan het zo zijn dat u meerdere browsers gebruikt. Een cookie wordt opgeslagen in bijvoorbeeld "Safari", maar kan dan niet worden gebruikt door een andere browser zoals "Chrome". 
Apps zoals LinkedIn, Twitter en Facebook gebruiken zelfs een eigen browser. Als u een link opent in een van die apps, zullen de cookies van uw normale browser niet gebruikt worden en moet u helaas opnieuw inloggen. 

 

Bezorging

 

Ik heb mijn magazine niet ontvangen

Wij horen graag uw eventuele opmerkingen over de bezorging van uw magazine, zodat wij onze dienstverlening kunnen optimaliseren. Neem telefonisch contact op met onze klantenservice via het telefoonnummer 020 5733 678 (ma t/m do 09:00 uur tot 17:00 uur, vr 09:00 uur tot 13:00 uur) of stuur een e-mail naar klantenservice@adformatie.nl.

Advertentie