Media

Lineaire kijktijd daalt hard door in Q3, tv-bestedingen blijven onder druk

Maarten Hafkamp, redactie | 10 oktober 2016, 13:31

September was een moeilijke maand voor de tv-branche.

Dat blijkt uit een analyse van GroupM over het derde kwartaal in de lineaire tv-markt. De kijktijd daalt met minstens dezelfde snelheid door als voor de sportzomer, zoals blijkt uit onderstaande tabel. In alle doelgroepen daalde de kijktijd in vergelijking met een jaar eerder. In de doelgroep 13-19 ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Adfo Books Bestsellers

Gerelateerde items Kijktijd Lineaire tv

Meer in channel Media
Blijf op de hoogte
Adfo Events
Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs