Media

Medialandschap anno straks: de toekomst van Talpa, TMG, RTL en de Persgroep

Maarten Hafkamp, redactie | 28 mei 2017, 11:34

De toekomst van media is non-lineair en de totale kijktijd (inclusief onlinevideo) neemt toe. Wat betekent dit voor de Nederlandse branche? Een analyse van GroupM.

Een consument die steeds minder tijd voor de tv doorbrengt en techniek die het mogelijk maakt dat video via allerlei soorten schermen en verschillende apparaten wordt geproduceerd en geconsumeerd. Zie hier de beweging waar we middenin zitten en waarop de mediabranche voortdurend moet inspelen. Het i...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Groupm Lineaire tv TMG Persgroep Talpa RTL

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers