Creatie & Campagnes

Nederlandse reclamewereld heeft zijn eigen The Donald

harry obdeijn, redactie | 10 juni 2017, 10:54

[Column] Waarom Don Schothorst volgens Harry Obdeijn veel weg heeft van Donald Trump

Het is een teken van beschaving dat je een boek eerst leest voordat je er een mening over geeft. Ik ben het daar van harte mee eens, behalve als het gaat om een boek van Don Schothorst. Het boek heet ‘De Don’ en vergelijkingen met The Donald lijken me correct: ook hier betreft het een fictief person...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items column harry obdeijn

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers