Marketing Technology

Waarom XS4ALL grotendeels afstapte van programmatic en terugkeerde naar de basis

Rob Beemster, redactie | 18 augustus 2017, 16:45

Na de sterke groei van programmatic trading, zwelt nu het tegengeluid aan.

Het automatisch verhandelen van onlineadvertentieruimte, ofwel ‘programmatic trading’, groeit als kool. Vorig jaar werd er in Nederland voor 225 miljoen euro op deze manier ingekocht, een groei met 20 procent ten opzichte van het voorgaande jaar. En alles wijst erop dat dit jaar eenzelfde beeld zal ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Meer in channel Marketing Technology

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers