72andSunny Amsterdam maakt surffilm voor Samsung

In het kader van het partnership met The Association of Surfing Professionals (ASP) World Tour, komt Samsung met het motto 'Every Day is Day One'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

&;Geen bruinverbrande stereotypen&;, maar &;een kijkje in de veelzijdige wereld van het moderne surfen met al zijn uitdagingen&;. Dat is de belofte vooraf van Samsung en 72andSunny bij de ruim twee minuten durende surffilm. Daarin zitten natuurlijk veel dudes en spectaculaire surfmomenten, maar ook veel verstilling, introversie, serieuze gezichten, in slow motion in beeld gebracht.

De film, met de titel ‘Every Day is Day One’, is op 23 juli gelanceerd op het YouTube-kanaal van Samsung en wordt ondersteund door diverse activiteiten op social media. In de film zijn de deelnemende atleten Kelly Slater, Stephanie Gilmore, Gabriel Medina, Johanne Defay en Mitch Crews te zien.

Quotes
Younghee Lee, Executive Vice President van de divisie Global Marketing en IT & Mobile Communications bij Samsung Electronics: &;Onze actieve en avontuurlijke klanten proberen hun levensstijl altijd te verrijken en we wilden graag bijdragen aan hun enthousiasme. De door mensen geïnspireerde technologie van Samsung, zoals de Galaxy S5, is ideaal voor actieve mensen die moeiteloos elk moment willen vastleggen.&;

Carlo Cavallone, Executive Creative Director bij 72andSunny Amsterdam: &;Zowel bij surfen als in de technologie boek je alleen vooruitgang door steeds weer een sprong in het diepe te wagen. "Every Day is Day One" is een eerbetoon aan deze gemeenschappelijke noemer. ASP en Samsung geloven beide in de stelling dat, hoe ervaren je ook bent, er altijd een nieuwe uitdaging voor je is.&;

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie