Creatie & Campagnes

ABN Amro neemt afscheid van slogan 'Wat is jouw verhaal'

Roderick Mirande, redactie | 30 mei 2017, 10:27

Eind vorig jaar werd al twijfel uitgesproken, in de nieuwste campagne is de pay-off helemaal verdwenen.

ABN Amro start met een nieuwe campagne (bureau N=5). De kern van de campagne is dat ABN Amro al zijn deskundigheid aanwendt om de klant in staat te stellen de beste financiële beslissingen te nemen. Die propositie lijkt in de verte iets op de missie van ING: 'Mensen in staat stellen om zowel privé a...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Abn Amro N=5 Roland van Maanen

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs