Blue Band wint met gekleurde broodplankjes

Blue Band is winnaar van de PromZ 'Premiumpromotion of the Year' 2013.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het margarinemerk was met de (die dit jaar verspreid werden verspreid in het kader van de langlopende iBeroepencampagne) genomineerd samen met de Sinterklaasboeken van Douwe Egberts, de winkeltjesactie van Albert Heijn en de actie met Olli van Diergaarde Blijdorp.

De vakjury van de PromZ Premiumpromotion of the Year noemt lef, consistentie en een sterke strategie de kenmerken van de Beroepencampagne.

&;Al vier jaar op rij verrast Blue Band consumenten met een nieuw premium, zoals bestekjes en bordjes. In 2013 drong het margarinemerk van Unilever door tot de eettafel met gekleurde broodplankjes. De premiums zien er zeer kwalitatief uit, zijn een herkenbaar onderdeel van het grote geheel en worden met zorg en liefde aan de consument gepresenteerd, zowel online, in print, outdoor als op televisie.&;

Eerdere winnaars van de PromZ Premiumpromotion of the Year waren de Welpies van Albert Heijn (2008), de Cassettestick van Heineken (2009), de Dutch Dress van Bavaria (2010), de actie met de vrachtwagentjes van Douwe Egberts (2011) en de Mini’s van Albert Heijn (2012).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie