Creatie & Campagnes

BMW vervoert vechtsporter, rallyrijder en masseuse

Redactie | 14 september 2017, 13:50

Yune maakt een campagne voor de Steptronic automaat.

BMW heeft Yune gevraagd het creatieve concept voor de nieuwe multimediale automaatcampagne op zich te nemen. Online video en bijbehorende fotografie staan in het creatieve concept centraal.

De campagne van BMW is bedoeld voor potentiële automaatrijders. Het automerk wil met de campagne bewust maken van de voordelen van de innovatieve BMW Steptronic. Kiest de bestuurder de sportieve stand? Dan ziet hij op de bijrijdersstoel een fanatieke vechtsporter. Wil de bestuurder dynamisch rijden? Dan krijgt hij ondersteuning van een rally co-driver. En schakelt hij liever over naar de meest comfortabele rijervaring? Dan krijgt hij een stoelmassage van een masseuse.

Het creatieve videoconcept van Yune geldt als leidraad voor de overige advertentiematerialen. Naast de video bestaat de campagne uit verschillende producties voor social, online en radio.
 

Klant: Peter Haug, Silvia de Leeuw, Jorne Goosen, Kim Duijvestein, Nadine Calor
Creatives: Vincent Quak, Berit Hol
Creative Director: Jeroen Dontje
Account Director: Maartje de Kort
Head of Production: Rogier van der Vaart
Producer: Daan Starrenburg
Regisseur: Peggy Steenvoorden
Fotograaf: Jasper Zwartjes
D.o.P: Thijmen Doornik

Over de auteur

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar

Gerelateerde items Bmw Yune

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs