Adfo Cannes

'Bronzen' dag voor Nederland in Cannes

Redactie | 19 juni 2017, 21:00

3 Bronzen Leeuwen voor DDB & Tribal Amsterdam en TBWA\Neboko, 2 voor Anomaly

Een mooie score voor Nederlandse bureaus op de tweede prijzendag van het Cannes Lions-festival. DDB & Tribal Amsterdam en en TBWA\Neboko wonnen elk drie Bronzen Leeuwen en Anomaly twee. DDB & Tribal Amsterdam scoorde met de Vodafone-stottercampagne 'Get the Flow' tweemaal in de categorie Pro...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Adfo Cannes 2017

Meer in channel Adfo Cannes

Blijf op de hoogte

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs