door Roderick Mirande, redactie | 20 december 2013, 16:33 in Creatie, Merk
Beter Bed Beyenmeyer

Campagne van de dag: Beter Bed weg van 'retteketet'

Beter Bed kiest voor iets meer serieuze benadering en vervangt clown door reus.

Beter Bed herlanceert de eigen formule in de Benelux. Het krijgt een moderner en vriendelijker logo en de winkels krijgen zowel binnen als buiten een opfrisbeurt.

BeyenMeyer is gevraagd om Beter Bed kwalitatiever en aantrekkelijker te positioneren, zonder aan de prijsperceptie (goedkoop) te tornen.

Het bureau voert inkoper Bert ten tonele, die niet alleen groot is omdat hij de inkoop doet voor meer dan duizend winkels, hij is ook letterlijk 'king size'.

De campagne start vanaf 23 december op televisie, radio, internet, in de krant en in de winkel. De nieuwe slogan luidt: 'Dat is het grote voordeel van de grootste inkoper!'

Credits:
Bureau: BeyenMeyer
Strategie: Peter Hoitinga
Logo/Identity: Rob Severein (iamartdirector.com)
Copy: Henk Oortwijn
Art: Yvo De Lange
Creative Director: Lodewijk van der Peet
Account: Els Franssen
Vormgeving: Marco Wempe
Regie: Wim van der Aar (Hazazah)
Geluid/muziek: MacLoud
Verantwoordelijk bij Beter Bed: Ton Anbeek, Noortje Haegens, Ilse Schimmel

Reacties op dit artikel (1)

Log in of registreer om reacties te posten
Avatar

Huib van der Linde

(3 maanden geleden)

Waarom ligt de grote inkoper bij de beddentest op zo'n klein bed? Dat is toch geen beter bed?

Gerelateerde items Beter Bed Beyenmeyer