Charity event UM voor MS Research en War Child

Bijna twee miljoen euro bruto mediawaarde, dat is het resultaat van ‘UM Hammertime’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Mediabureau UM en haar media-inkoop afdeling MAGNA organiseerden donderdag 20 maart een benefietavond onder de naam UM Hammertime. Het event, gehouden in het hoofdstedelijke The Harbour Club, was gegoten in de vorm van een veiling. De veiling werd geleid door veilingmeester Chris Vellinga. Bij elkaar bracht de veiling 1,98 miljoen euro aan bruto mediawaarde op. MS Research en Warchild ontvingen aan het eind van de avond ieder een cheque ter waarde van de helft van dat bedrag.

Rik Ruts, Managing Director van UM, zegt met de benefietavond een maatschappelijke bijdrage te leveren. ‘Zo kunnen MS Research en Warchild meer geld genereren om nog meer goeds te kunnen doen voor kinderen en patiënten. Wij zijn alle media-exploitanten en relaties bijzonder dankbaar voor hun bijdrage.’

Zes jaar geleden organiseerde UM ook benefietevent: UM Funraiser. Toen werd 1,3 miljoen bruto mediawaarde opgehaald voor haar charitatieve klanten.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie