Christiaan van Mansfeld leidt Havas Boondoggle Amsterdam

Hij neemt deze rol over van Sander Tacx die het bureau eind april heeft verlaten.

Van Mansfeld is op 1 mei begonnen.

Christiaan van Mansfeld was tot juni vorig jaar deputy managing director bij DDB&Tribal Amsterdam. Ook was hij er global business director.

Bij Havas Boondoggle Amsterdam gaat hij weer nauw samenwerken met Menno Schipper en Nils Taildeman die sinds vorig jaar executive creative director (ECD) zijn en daarvoor ook bij DDB&Tribal werkten.

Bij DDB&Tribal heeft Van Mansfeld diverse klanten onder z’n hoede gehad, waaronder Centraal Beheer Achmea, NS, McDonalds, Friesland Campina en Ziggo. Over z’n overstap zegt hij: &;Havas Boondoggle Amsterdam zit in een interessante fase. Ze zijn klein en behoren niet tot de gevestigde orde. Met de komst van Menno en Nils waait er een frisse wind. Er hangt een goeie energie. En er komende verrassende dingen naar buiten. Kortom, een mooi moment om in te stappen.&;

In zijn rol rapporteert Christaan aan Christian de La Villehuchet, chief executive officer Benelux and Nordics Havas Worldwide: &;Christiaan heeft de juiste mix voor succes. Hij begrijpt als geen ander het belang van strategie en creativiteit in deze tijd. Hij is een mensenmanager met een focus op reputaties bouwen. In Amsterdam groeien we naar een model toe waarbij we vanuit een Havas Village totaaloplossingen aan gaan bieden aan onze klanten. Christiaan heeft het ideale profiel om hier aan mee te bouwen.&;

Vorig jaar zijn Havas Worldwide en Boondoggle gefuseerd. Havas Boondoggle Amsterdam werkt onder andere voor de volgende merken: Peugeot, Citroën, Nutrilon, Lely, Freo, KNVB, Disneyland Parijs, Stadshart Amstelveen, Thalys, PostNL en Net4kids waarvoor het afgelopen maand nog een Zilveren ADCN Lamp won.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie