Overslaan en naar de inhoud gaan

Commercial voor tentoonstelling 'Late Rembrandt' zet 'mensen die het weten kunnen' centraal

Skipintro tekent voor televisiecommercial van het Rijksmuseum voor de de tentoonstelling 'Late Rembrandt'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

&;Het is misschien wel een "once in eternity".&; Dat zegt Taco Dibbits, directeur collecties Rijksmuseum, in de commercial voor de expositie &;Late Rembrandt&;. Hij, en &;andere mensen die het weten kunnen&;, spreken lovende woorden in de commercial, die gemaakt is door het reclamebureau van het Rijksmuseum, Skipintro.

Credits
Concept en regie: Skipintro
Productie: Holy Fools
Producer: Sanne Rosinga
Cameraman: Hidde Boorsma
Edit & postproductie: The Ambassadors
Client: Marjolijn Meynen, Marieke de Klein

Lees een bericht op onze zustersite Communicatie Online over de 750 duizend euro die het Rijksmuseum in pr steekt om de tentoonstelling voor het voetlicht te brengen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in