Dutch Digital Design opnieuw op podium Advertising Week Londen

Vooraanstaande Nederlandse bureaus presenteren ook dit jaar hun beste werk in de Britse hoofdstad.

MediaMonks, DDB & Tribal Amsterdam, Code d&;Azur, TamTam en Fabrique betreden onder de vlag van Dutch Digital Design het podium.

Dinsdag 19 april staan de Nederlandse bureaus op het podium van de IPA Stage aan Piccadilly Circus in Londen, onderdeel van de Agency Track van Advertising Week Londen. Tijdens de sessie wordt toonaangevend werk getoond: digitale ideeën, online platformen en interactieve ervaringen. Alles aan de hand van de Nederlandse mentaliteit achter dat werk, vandaar de naam van de sessie .

Nederlandse Ambassade
Aan het einde van de dag is er een netwerkborrel op de Nederlandse ambassade in Londen. Nederlandse bureaus, bedrijven in Londen en andere contacten van de Nederlandse Ambassade komen er samen om elkaar te ontmoeten.

Bert Hagendoorn, oprichter van het Dutch Digital Design initiatief: ‘Geweldig dat we voor het tweede jaar op zo’n mooi internationaal podium staan met het beste werk uit Nederland. Het bewijs voor de interesse is in ons werk en dat ons verhaal aanslaat. Helemaal mooi om die dag af te sluiten op de Nederlandse Ambassade, wat het event tegelijk een kleine handelsmissie maakt.’

Geïnteresseerden voor de netwerkborrel op de Nederlandse Ambassade kunnen zich melden bij Bert Hagendoorn via

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie