Creatie & Campagnes

easyEnergy kiest Ganda als strategisch digital partner

Rob Beemster, redactie | 11 april 2017, 10:54

Campagne maakt hoofdzakelijk gebruik van online middelen om de doelgroep te bereiken.

Energiemaatschappij easyEnergy is het nieuwste lid van de ‘easy family of brands’, bekend van onder andere easyJet.  De energiemaatschappij belooft stroom en gas te gaan leveren tegen handelsprijzen. Consumenten betalen alleen wat er daadwerkelijk wordt verbruikt en rekenen af voor het dan geldende handelstarief, zonder enige opslag. 

Getrapte campagne

Voor de introductie ontwikkelde Ganda een getrapte campagne. In de eerste fase is het doel om de consument bewust te maken van, zegt Dennis Gandasoebrata van Ganda: 'De onvoordelige situatie in de huidige energiemarkt'. Daarna worden de onderscheidende kenmerken van easyEnergy onder de aandacht gebracht, met als tagline ‘Zoals ’t hoort’. 

Focus op online
In lijn met de dienstverlening van easyEnergy, maakt de campagne hoofdzakelijk gebruik van online middelen (bannercampagne, met ondersteuning van pr, zoekmachine advertising en social advertising) om een zo hoog mogelijk bereik te genereren.

 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Ganda easyEnergie

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs