FHV BBDO begint unit voor corporate journalism

Het reclamebureau komt met de tak FHV Untold Stories 'om bedrijven en consumenten beter met elkaar te verbinden'.

De unit heeft als specialisme pr en corporate journalism. FHV Untold Stories &;helpt merken om prikkelende verhalen te vertellen – over hoe ze naar de wereld kijken, hoe ze het verschil willen maken en waar ze aan werken&;. 

Astrid Prummel, casting en innovation director bij FHV BBDO, krijgt de verantwoordelijkheid over de unit.

FHV Untold Stories wil werken met goed ingevoerde, onafhankelijke (vak)journalisten en film- en documentairemakers die de taal van de doelgroep spreken. Voor elke opdracht stelt het bureau een team samen met een op het onderwerp toegespitste expertise.

Prummel: &;Marketeers hebben behoefte aan sparringpartners die 24/7 weten wat er speelt, kunnen anticiperen en reageren met slimme strategische ideeën en met advies als het gaat om het vertellen van een helder en aansprekend verhaal. Consumenten willen weten waar merken voor staan, zeker nu ze zich steeds vaker realiseren dat hun economische keuzes (wat koop ik) ook maatschappelijke keuzes zijn (in welke maatschappij wil ik leven). Dat vraagt om een journalistieke benadering en een scherp oog voor de impact van de actualiteit op de relatie tussen mensen en merken.&;

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie