Fitzroy gaat nieuwe brood-campagne maken

Na een uitgebreide pitch heeft de Nederlandse Vereniging voor de Bakkerij (NVB) bureau Fitzroy gevraagd om het echte verhaal van brood weer terug op de kaart te zetten en een positieve 'boost' te geven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Na een pitch heeft de Nederlandse Vereniging voor de Bakkerij (NVB) gekozen voor reclamebureau Fitzroy. Frank Janssen (namens NVB): &;We hebben gekozen voor Fitzroy vanwege hun strategische kijk op food en brood in het bijzonder. Naast hun gewaagde creatieve uitwerkingen waarmee wij van mening zijn dat we onze marketingdoelstellingen gaan realiseren.&;

Jur Baart (eigenaar Fitzroy): &;Al vanaf de eerste meeting was er een hele goede klik. Belangrijk als je zo’n enorme uitdaging samen aangaat. Het is een heerlijke opdracht. Challenging. En daar worden wij warm van.&;

De campagne zal een meerjaren-campagne worden, die over een paar maanden van start zal gaan. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie