Creatie & Campagnes

Ford komt met verticale commercial op Facebook

Christian Manuputty, redactie | 7 december 2016, 15:36

Er wordt slim gebruik gemaakt van het mobiele scherm via verticale video’s zoals Snapchat al jaren doet.

De video is bedoeld ter promotie van de Ford Edge’s Blind Spot Information System (BLIS). Deze advertentie is gemaakt door het Israëlische BBR Saatchi & Saatchi. Het filmpje is te zien op Facebook en bevat een rijdende auto. Dan wordt de volgende vraag gesteld: ‘Want to see what&;s in your blind spot? ‘, omdat delen van het scherm zwart zijn gelaten. Deze gedeelten worden uiteindelijk zichtbaar, waardoor het volledige verticale beeldscherm wordt gebruikt tijdens deze video.  

Over de auteur

Christian Manuputty
Redacteur bij Adfo Groep voor Adformatie Online, Communicatie Online en Marketing Online. Lees meer over Christian Manuputty

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

John Derringer

(8 december 2016, 11:16)
Is dit nou zo bijzonder...? Aardig idee, netjes uitgevoerd. That's all.

Gerelateerde items Ford

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs