Media

Forse groei betaalde digitale oplage Volkskrant en NRC Handelsblad

Maarten Hafkamp, redactie | 1 augustus 2017, 14:36

Dat blijkt uit de NOM-cijfers van de periode tweede kwartaal 2016 tot en met het eerste kwartaal 2017.    

De landelijke dagbladen daalden allemaal in totaal betaalde printoplage. Nog steeds daalt De Telegraaf relatief het hardst in print, gevolgd door AD. De printoplages (Totaal Betaalde Gerichte Oplage) De Telegraaf (TMG) 373.351 (408.191)  AD (Persgroep) 311.723 (332.789) de Volkskrant (Persgroep) 215...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Oplage Nom Dagbladen

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs