Media

‘Geen paniek in het tijdschriftenschap’

Maarten Hafkamp, redactie | 28 maart 2017, 14:35

Aldipress-directeur Stefan Hutten vindt wel dat de zichtbaarheid van tijdschriften in de retail omhoog moet.

New Skool Media meldde afgelopen week dat men moet ingrijpen bij de werkmaatschappij waarin de Sanoma-titels zitten die directeur/eigenaar Rob Koghee met kompaan Cor Jan Willig in 2014 overnam. Denk aan magazinemerken als Formule 1, KnipMode, Vorsten, Zin, Fiets en Seasons. De uitgever gaat vooral b...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Losse Verkoop New Skool Media Aldipress

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs