Grolsch doet crowd-advertising met oproep om 'plopfilmpjes' te uploaden voor jubileumcommercial

Grolsch' 400-jarig jubileum wordt gevierd met een eenmalige commercial waarin het plopgeluid van de 'iconische' beugelfles centraal staat.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Op 11 mei aanstaande om precies 16.15 uur, proost Grolsch op haar 400-jarige jubileum. Voor dit jubileum ontwikkelt Grolsch een eenmalige jubileumcommercial. Daartoe roept Grolsch vanaf vandaag iedereen van 18 jaar en ouder op om met een smartphone of camera een korte video te maken van het ploppen (openen) van de door Grolsch &;iconisch&; genoemde beugelfles, en deze vervolgens te uploaden op .

Grolsch: &;Een selectie van deze video’s schittert in de jubileumcommercial die eenmalig op 11 mei 2015 om 21.00 uur integraal vertoond wordt op de meeste Nederlandse televisiekanalen. Met dit initiatief proost Grolsch samen met heel Nederland op haar 400-jarige jubileum, dat gedurende het hele jaar gevierd wordt.&; De jubileumcommercial wordt geproduceerd door mediabureau MEC in samenwerking met TowelMedia.

Naast de eenmalige ‘plop’ jubileumcommercial, lanceert Grolsch binnenkort een nieuwe tv-commercial.

Grolsch heeft speciaal voor de inzenders een tutorial video gemaakt, met aanwijzingen op een video eruit te laten springen:


Grolsch viert 400 jaar karakter
Vakmanschap en karakter, twee pijlers die al sinds de oprichting in 1615 tot het DNA van Grolsch behoren, staan centraal tijdens de jubileumcampagne. Om 400 jaar vakmanschap en karakter te vieren, maakt Grolsch komend jaar een reis door de tijd met in de hoofdrol de karakters die het bedrijf groot hebben gemaakt. Naast diverse evenementen introduceert Grolsch vanaf april speciale producten en verpakkingen waarmee Nederlanders worden meegenomen in de rijke historie van de brouwerij.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie