Overslaan en naar de inhoud gaan

Gunter Blanckaert (Philips Lighting): ‘Dankzij de splitsing kunnen wij sneller handelen’

De global head of marketing technology over de ontwikkeling van het marketingvak en het merk Philips.
Miniatuurvoorbeeld

deelt in zijn keynote enkele inzichten die ze met Philips Lighting hebben opgedaan tijdens de Adobe Bootcamp. Journalist vroeg Blanckaert voor zijn presentatie naar de groei van de creatieve marketeer en hoe instituten als Philips erin slagen om agile marketing te bedrijven.

Volg het Adobe Symposium via onze  en op Twitter .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in