Hans van Rijs speelt ‘ouwe snoepert’ in nieuwe Red Band-commercial

De gelauwerde reclamevos is zijn streken niet verleerd.

tekent voor de realisering van de campagne.

Het is de eerste campagne die het Amsterdamse reclamebureau presenteert voor het snoepmerk van Cloetta.

Lichtelijk jaloers

In de film nemen twee ervaren boeren een fierljep-instructeur in de maling tijdens een vrijgezellenfeestje. Uit lichte jaloezie baggeren zij een sloot, zodat de ‘knappe instructuur’ afgaat voor een groep vrouwen. Ten genoegen van de ‘ouwe snoeperts’.

De film is sinds 1 april online en op televisie te zien:

;Slootje spingen&;

Credits
Klant: Cloetta
Verantwoordelijk bij klant: Maaike Maagdenberg, Anouk Baltus, Ingrid van Mensvoort
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Creatie: Antoine Houtsma, Bart Oostindie
Client Services Director: Jolies van Rijn
Strategy: Jeroen van Eck
Productiemaatschappij: Joe Public Shoot
Regie: Hans van Rijs
D.O.P.: Danny Elsen
Producers: Philip Fountain en Merel Groenenboom
Executive Producer: Sander Heeroma
Postproductie: Postoffice

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie