Marketing Technology

'Helft digitale reclame dreigt te verdwijnen door nieuwe e-Privacy regels'

Rob Beemster, redactie | 7 september 2017, 11:25

IAB Europe luidt noodklok over gevolgen van het beperken van data-driven advertenties.

Het verhinderen van het inzamelen en gebruiken van data in digitale reclame zou ernstige gevolgen hebben voor de Europese economie, voor de onafhankelijke media van Europa en voor de toegankelijkheid van het internet zelf. Dit zijn de bevindingen van nieuw onderzoek naar de gevolgen van de ePrivacy-...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Meer in channel Marketing Technology

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs