Henry Meijdam stopt als voorzitter van DDMA

Maarten Stramrood en Lucy van der Helm nemen samen waar als interim-voorzitter.

Na zes jaar is Meijdam aan het einde van zijn tweede termijn gekomen als voorzitter van de DDMA, de brancheorganisatie voor data en marketing. Tijdens de Algemene Ledenvergadering gisteren droeg hij het stokje over aan Maarten Stramrood ( vp Digital bij Ziggo) en Lucy van der Helm (directeur Sire), die gezamenlijk als interim-voorzitter optreden. Beiden zijn al actief in het bestuur van DDMA.

Meijdam kijkt positief terug op zijn twee termijnen als voorzitter: &;Ik ben er trots op dat DDMA in de datagedreven samenleving inmiddels een centrale rol vervult, als serieuze gesprekspartner in Den Haag en Brussel en in de bestuurskamers van Nederlandse bedrijven. Nu mijn tweede termijn als voorzitter erop zit, geef ik vol vertrouwen het stokje door aan mijn opvolgers.&;

Diana Janssen, directeur van DDMA: &;Henry’s ervaring met het leiden van complexe organisaties is van grote waarde geweest voor DDMA. Hij weet wensen en noden van verschillende kanten met elkaar te verbinden. Dit is cruciaal voor een brede vereniging waarin organisaties die innoveren in data en marketing - adverteerders, non-profitorganisaties en bureaus - bij elkaar komen.&;

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie