Herbert van Hoogdalem versterkt SUE Amsterdam

De voormalig creatief directeur van diverse bureaus gaat bij SUE de teams coachen en ondersteunen op conceptcreativiteit.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

was in het verleden onder andere creatief directeur en managing partner bij Euro-RSCG, Lowe en Ogilvy en won talloze nationale en internationale awards. 
Het afgelopen jaar werkte hij als zelfstandig consultant en coach. 

Astrid Groenewegen en Tom De Bruyne, co-founders bij SUE, noemen de komst van Herbert een belangrijke stap voorwaarts voor het bureau. 
&;SUE heeft in drie jaar tijd een reputatie opgebouwd als een een innovatief bureau. De creatieve vloer bestaat uit hybride teams van digitale conversiespecialisten, gedragsontwerpers en conceptcreatieven. Herbert was voor ons de perfecte match om het bureau te komen versterken. Naast zijn grote klassieke creatieve vakmanschap is hij iemand met sterke coachingsvaardigheden. Hij deelt onze affiniteit met innovatieve manieren van gedragsbeïnvloeding en bovenal is hij een bijzonder mens om mee samen te werken.&

Naast zijn rol bij SUE blijft Herbert van Hoogdalem nauw betrokken bij, een start-up die lingerie voor borstkanker-patiënten op de markt gaat brengen en die intussen 75,000 euro aan crowd-funding heeft opgehaald. 
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie