Bureaus & Accounts

Hoe Natwerk met zijn drankmerken in het winkelschap terechtkwam

Sander Beekman, redactie | 19 mei 2016, 17:30

Met de komst van een investeerder werd het mogelijk om van Bello Limoncello en Broesko twee zelfstandige bv’s te maken.

Natwerk is niet het eerste bureau dat flirt met de retailbranche. Menig reclamebureau ging de Amsterdammers voor, met eigen koekjes, fietsen, wodka en zelfs champagne. Met één verschil: het is Natwerk wel gelukt om met twee producten daadwerkelijk in het schap te komen. Met de eerste successen van B...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Natwerk Bello Limoncello Broesko

Meer in channel Bureaus & Accounts

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs