Ikea geeft storytelling-campagne 'Aandacht maakt alles mooier' vervolg

Het is de tweede commercial die het woonmerk presenteert binnen de vernieuwde positionering.

Lemz tekent voor de realisatie van de campagne.

Vorig jaar augustus maakt Ikea bekend het . Met ‘Aandacht maakt alles mooier’ wil het woonmerk mensen aanspreken die niet of nauwelijks in de Ikea te vinden zijn.

Nockeby-bank

In de nieuwe film is de hoofdrol weggelegd voor de Nockeby-bank en productontwikkelaar Jerry Svensson. De ontwikkelaar vertelt over het ontwerpproces, die aan alle principes van wat het woonwarenhuis ‘Democratic Design’ noemt voldoet.

‘We willen Nederland laten zien hoeveel aandacht we aan een product besteden en hoe het tot stand komt’, aldus , marketing manager . ‘De Nockeby-bank is ontwikkeld op basis van inzichten in het leven thuis. Mensen zitten niet alleen op de bank, ze slapen, werken, eten en spelen er ook op.’

De nieuwe commercial is vanaf 29 januari online en op televisie te zien.

Credits
Bureau: LEMZ
Productmaatschappij: Standart/ Fat Fred
Regie: Marcus Svanberg
Postproductie: The Ambassadors
Editor: Erik Verhulst
Geluid: Feike de Wit, Soundcircus
Muziek: Rutger Reinders
Mediabureau: MEC

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie