Indie Amsterdam maakt campagne over hokjesdenken

Verzekeraar FBTO wil laten zien dat hokjes vaak helemaal niet kloppen

Bureau presenteert een nieuwe campagne voor de Friese verzekeraar FBTO. In de video laat regisseur Madja Amin (Cake Film) zien hoeveel vooroordelen wij hebben en dat die vaak helemaal niet kloppen.

Niemand kent je beter dan jezelf

De commercial benadrukt dat je bij FBTO zelf kunt kiezen wat je wel en niet verzekert. ‘Niemand kent je beter dan jezelf, en een verzekeraar al helemaal niet’, is de boodschap.

Filmisch bewijzen

‘Veel zogenaamde klantkennis is gebaseerd op afgeleide informatie en aannames, zonder enig persoonlijk contact’, legt Emilio de Haan, Creatief Directeur van INDIE uit. ‘Klanten worden dus op basis van aannames in een hokje gestopt, maar uiteindelijk kent niemand je beter dan jezelf. We denken allemaal in hokjes, maar die kloppen vaak helemaal niet. Dat willen wij filmisch bewijzen.’

De campagne is vanaf 5 november te zien en te horen op tv, radio en online.

Credits:

Creative agency: INDIE Amsterdam

FBTO: Taco van den Elskamp, Saskia Tuil, Baukje Ruitenberg, Marian Dekker

Production Company: Cake Film & Photography

Director: Madja Amin

Producer: Jolanda de Boer, Annemien Lijfering

D.O.P.: Noel Schoolderman

Editor: Daan Bolder

Muziek: Audentity

Geluid: Jacco Lenstra - Alfred Klaassen

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie