Insight VEED moet marketeers dichter bij YouTube-wereld brengen

Nieuw onderdeel van VEED Festival helpt professionals op weg binnen de online community

In aanvulling op het publieksevent van 2015, heeft VEED Festival nu ook een industriedag. Op 8 april is een diverse groep marketeers, bureaus en brand managers welkom op de eerste . Tijdens Insight VEED delen YouTubers de laatste trends en geheimen van hun wereld en laten zij de aanwezige marketeers de ingrediënten van een succesvollesamenwerking zien.
 
Insight VEED geeft marketeers inzicht in hoe zij YouTubers kunnen inzetten om hun campagnes naar een hoger niveau te tillen. Daarbij kunnen ze vragen aan de YouTubers zelf stellen en van hen direct feedback ontvangen over hun marketingideeën.
 
De YouTube-helden delen het podium met de grote spelers uit de bureau- en merkenwereld om zo een volledig mogelijk beeld te schetsen. Onder andere The Cinemates, Mertabi, Jiami Jongejan en EenhoornJoost nemen de aanwezigen tijdens het evenement mee in hun wereld (zie foto hieronder). Ook gaan zij met traditionele contentmakers in discussie over de toekomst van de industrie.
 
Eerste Brand Campagne 2015 Award
Naast een interactieve sessie met marketeers reiken de YouTubers tijdens Insight VEED ook een award uit voor de beste Brand Campagne van 2015. Hiermee bepalen de online makers de beste merkcampagne van 2015 waar YouTubers bij betrokken waren.
 
Tickets voor Insight VEED kunnen via worden gekocht. Normale tickets kosten €299, dagtickets (incl. awardshow) €449.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie