Premium

'Interne grenzen zijn weggevallen bij Publicis One'

Publicis One moet een House-of-Brands worden met alle merken onder één dak.

Dat zegt Johan Parmentier, die als ceo Publicis One in België en Nederland leidt.

Publicis One  Dirk van den Bosch, ceo DigitasLBi en Cornelie Weller, ceo Starcom tot het managementteam voor Nederland te benoemen. Van den Bosch is verantwoordelijk voor Creatie en Digital, Weller voor Media en de integratie van de Publicis One merken. Zij blijven ook leiding geven aan hun eigen merken. Voor alle merken is Astrid Furlan als cfo eindverantwoordelijk, zij maakt ook deel uit van het managementteam.

350 medewerkers
In Nederland heeft Publicis One 350 communicatieprofessionals die werken voor de labels DigitasLBi, Starcom, Zenith, MSLGroup, Saatchi/LeoBurnett, Publicis Worldwide, Performics, Found, Koen, Compasso Moxie, Vivaki(Exchange), MediaVest en LiquidThread. Het nieuwe bureau werkt vanuit twee panden; aan de Prof. W.H. Keesomlaan In Amstelveen en de Joop Geesinkweg in Amsterdam.

Connecting company
Parmentier: &;We zetten met Publicis One een enorme stap voorwaarts en brengen hiermee geïntegreerde communicatie oplossingen naar een volgend niveau. De interne grenzen zijn weggevallen. Een digitale strateeg kan samen met een mediaspecialist en een pr-specialist in een team werken en daarbij gebruik maken van designers, regisseurs, analisten, copywriters, programmeurs, noem maar op. De wensen van onze klanten zijn hierbij altijd het uitgangspunt. Publicis One is dan ook geen holding company, maar een echte connecting company.&;

Publicis One is voor holding Publicis Groupe in vijftig landen het antwoord op de toenemende vraag van opdrachtgevers om &;end-to-end solutions te bieden&; en eenvoudige en flexibele toegang tot communicatiespecialisten.

Op de foto Dirk van den Bosch (boven links) en Johan Parmentier (boven rechts), Astrid Furlan (onder links) en Cornelie Weller.

Binnenkort een uitgebreider interview met Parmentier en Van den Bosch op Adformatie.nl

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie