Jan Bouts vertrekt bij JWT Amsterdam

Na bijna tien jaar kan de executive strategy director zijn rol niet meer invullen zoals hij wil, zegt hij zelf.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Zijn laatste dag bij JWT valt op zijn 58steverjaardag, 25 april. Jan Bouts heeft bijna tien jaar ‘met hart en ziel’ bij het bureau gewerkt.

Het waren roerige jaren, zegt hij, jaren waarin managing partner Ralph Wisbrun, director finance & operations Anita Lotten, executive creative director Bas Korsten en hij ‘veel hebben meegemaakt, maar steeds de weg omhoog hebben gevonden’.

En, zegt Bouts: ‘JWT is nu een sterk bureau dat werk maakt waar we trots op zijn en dat een vorm heeft gekregen die helemaal aansluit op deze tijd. We hebben dat in nauwe samenwerking gedaan, elkaar steunend en op elkaar bouwend. Maar daar komt dan toch een moment dat het minder werkt en minder op elkaar aansluit. Ik kan mijn rol niet meer invullen zoals ik wil. En als dat niet kan dan ga ik weg. Het is een zware beslissing waar ik lang over heb gedaan, maar nu is het zover. Ik sluit niet uit dat we in de komende jaren nog projecten samen zullen doen. Maar voor nu is het afgelopen.’

Ralph Wisbrun voegt toe: ‘Jan heeft de afgelopen tien jaar een grote bijdrage geleverd aan de opbouw en verandering van het bureau. Daar ben ik hem heel dankbaar voor. Jan weet als geen ander dat strategie alles bepalend kan zijn. Ik ga niet alleen een collega missen, maar vooral een vriend.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie