Media

Jeroen de Bakker: 'De belofte van social is niet ingelost'

Redactie | 16 januari 2017, 14:06

Wayne Parker Kent The Agency interviewde voor The Brief podcast van deze week Jeroen de Bakker, CMO - Brand & Online van Talpa Radio. Het thema deze aflevering is digitale transformatie.

Tijdens het gesprek vertelt De Bakker over de volgens hem niet ingeloste belofte van social. &;We dachten allemaal heel veel te kunnen bereiken met earned. Maar dit wordt steeds meer paid. Daardoor wordt het ecosysteem vervuild. De balans tussen ‘brengen’ en ‘halen’ moet wel zo blijven dat alles authentiek blijft.&

Andere onderwerpen die in deze aflevering van The Brief naar voren komen zijn onder andere voice computing, growth hacking en het vaak onderschatte belang van cultuur tijdens digitale transformaties binnen organisaties.

De aflevering is ook te vinden in de iTunes-store met alle overige podcast apps.

De shownotes zijn .
 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (2)

Comment author avatar
Avatar

Chantal Merijnes

(18 januari 2017, 11:25)
De jongens van De Brief zijn weer lekker bezig
Avatar

Nivine Khiter

(18 januari 2017, 16:30)
Begint echt ergens op te lijken zo. Grote namen, goede gesprekken, top thema's. Deze podcast heeft een luisteraar erbij!

Gerelateerde items The Brief Wayne Parker Kent Jeroen De Bakker

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs