Creatie & Campagnes

KesselsKramer lanceert campagne Vandebron

Redactie | 15 juni 2015, 10:58

De campagne ‘goeie energie’ roept Nederlanders via tv en online op om over te stappen op wat gepropageerd wordt als de meest duurzame vorm van energie.

Het idee voor Vandebron ontstond in 2013 met de vraag waarom je energie niet gewoon rechtstreeks van een windmoleneigenaar kunt kopen. Dit groeide uit tot de 'marktplaats' van de energie die opwekker en afnemer dichter bij elkaar brengt. Het idee is dat de consument zo de schoonst mo...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Adfo Books Bestsellers

Gerelateerde items Campagne vandebron Kesselskramer

Meer in channel Creatie & Campagnes
Blijf op de hoogte
Adfo Events
Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs