Media

Lineaire kijktijd daalt structureel en fors sinds april 2015

Maarten Hafkamp, redactie | 10 januari 2017, 23:52

De kijktijd in de doelgroep 20-49 is in twee jaar met 15 procent gedaald.

Dat blijkt uit cijfers van GroupM over 2016 in vergelijking met het jaar ervoor.GroupM constateert dat de daling van de kijktijd sinds april 2015 is ingezet. Met uitzondering van de evenementmaanden juni en augustus is er in elke maand sprake geweest van een daling ten opzichte van dezelfde maand in...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Adfo Books Bestsellers

Gerelateerde items Kijktijd Marktaandelen Groupm

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte
Adfo Events
Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs