MEC Amsterdam begint Wavemaker

Het nieuwe label legt zich geheel toe op contentstrategie, sociale media, influencer marketing, creatie en In-house productie.

MEC Wavemaker begint niet alleen in Nederland, maar ook in negen andere landen, met bij de start meer dan 750 medewerkers. Binnen afzienbare tijd moet dit groeien naar 25 Wavemaker kantoren over de hele wereld.

Het uiteindelijke doel van Wavemaker is om content te produceren die ‘Designed to be Desired’ is; &;content die je aandacht trekt, je in beweging brengt en je tot actie aanzet. Met deze nieuwe meetlat voor content wil MEC Wavemaker anticiperen en reageren op het medialandschap waarin consumenten worden bedolven onder content op momenten en plaatsen waar ze er eigenlijk niet op zitten te wachten, wat vooral tot irritatie leidt.&;

Niels Langereis, Head of Wavemaker Nederland: &;De propositie wordt elke dag weer uitgedragen door meer dan 21 creatieve specialisten. De afgelopen maanden zijn we al druk bezig geweest om in de markt te zoeken naar de juiste mensen om deze sturend te laten zijn voor dit groeiende label. Zodoende hebben we een aantal talenten uit de industrie weten aan te trekken, waaronder van TBWA\ Head of Social, Maurice van Susante, het jonge creatieve duo Mike Hupkens en Jochem Klicks, als creatieven en van IMA Sophie van der Schaft voor Influencer Marketing.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie