Medela Benelux na pitch naar RLVNT

RLVNT gaat komend jaar grotendeels de off- en online mediastrategie en -planning verzorgen.

Medela is producent van borstkolven en vacuümoplossingen. Medela investeert in (wetenschappelijk) onderzoek en wil in deze kennis in 2016 op nog meer toegankelijke wijze delen met (aanstaande) moeders en medische professionals.

Anita van der Heijden, marketingmanager bij Medela Benelux: &;Het mediagedrag van zowel (aanstaande) moeders als medische professionals verschuift steeds meer naar de online en mobiele kanalen. We zochten aanvankelijk een mediabureau dat ons verder helpt met het integreren en optimaliseren van de off- en online media-inzet, maar we vonden in RLVNT daarnaast ook een strategische sparringpartner.&;

Voor Medela gaat RLVNT samen met content partners relevante communicatie ontwikkelen voor (aanstaande) moeders en medische professionals.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie