Merk & Strategie

A-merken zijn bang om zich te uiten over kinderidolen op verpakkingen

Roderick Mirande, redactie | 28 oktober 2016, 16:32

A-merken als Verkade, Kellogg’s en Venz verschuilen zich liever achter nietszeggende statements dan werkelijk positie te kiezen.

In de discussie rond het wel of niet voeren van kinderreclame op verpakkingen van ongezonde voedingsmiddelen, houden fabrikanten zoveel mogelijk de boot af. Inhoudelijke bijdrages – los van de algemene FNLI-verklaringen – geven zij liever niet. Dat blijkt uit een rondgang van Marketing Online. Niet ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Kinderidolen Consumentenbond A-merkfabrikanten

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs