Overslaan en naar de inhoud gaan

Move en Xsaga winnen bij European Best Event Awards in Sevilla

Move won twee awards met hun evenement voor Heineken Sol, Xsaga werd winnaar met het openingsevent van het Mauritshuis.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Haarlemse bureau Move won awards in de categorieën Business-to-Interal events en Overall Award for Best Value for Money. In beide categorieën werd de award gewonnen met een intern transformational event voor Sol; onderdeel van Heineken International. 

Het concept voor Sol&;s Independence Day baseerde het bureau op een quote van Steve Jobs: “it’s more fun to be a pirate than to join the navy”. Forteiland IJmuiden werd voor deze gelegenheid omgetoverd tot de wereld van Sol. &;Elk touchpoint hebben we omgezet tot een emotionele brand experience trigger. We hebben gebruik gemaakt van verschillende innovatieve methoden om de merkidentiteit te voelen. Alle presentaties waren zonder PowerPoint. In plaats daarvan gebruikten we method-acting technieken en experience rooms om mensen de verandering te laten voelen,&; aldus Victor Neyndorff, creative director bij Move.

Xsaga viel in de prijzen met het openingsevent van het Maurtishuis, op vrijdag 27 juni (zie video). Centraal stond het schilderij &;Meisje met de parel&; dat, na twee jaar op reis te zijn geweest vanwege de verbouwing van het Mauritshuis, symbolisch thuiskwam. Begeleid door zes ruiters van de Cavalerie Ere-Escorte, het Residentie Orkest en een fanfare werd het schilderij - verbeeld door het meisje in levende lijve - in een transportkist ‘afgeleverd’ op het dak van het museum. Na een ontdekkingstocht door het museum kwam het Meisje via de oude voordeur naar buiten en verrichtte zij samen met Koning Willem-Alexander de officiële openingshandeling. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in