Nationale-Nederlanden viert dat iedereen uniek is

Czar Amsterdam en Khanna \ Reidinga maken internationale campagne voor NN Group

‘It’s different when it’s yours’ is de naam van de nieuwe campagne van NN Group, in Nederland vooral bekend als Nationale-Nederlanden. De campagne benadrukt dat wij belangrijke momenten in het leven op onze eigen unieke manier ervaren. Met deze campagne wil NN laten zien dat de financiële dienstverlener mensen bijstaat tijdens allerlei belangrijke momenten in het leven.

Remco Barbier, hoofd merkbeleving bij NN Group: ‘Onze nieuwste campagne ‘It’s different when it’s yours’ focust op herkenbare ervaringen die toch door iedereen anders ervaren worden. Iedere dag starten duizenden bedrijven, maar dat maakt het starten van jouw eigen bedrijf niet minder speciaal.’

 

Credits: 
Verantwoordelijk bij klant: Frank Lina, Remco Barbier

Bureau: Khanna \ Reidinga
Productiebedrijf: CZAR Amsterdam
Director: Billy Pols
DOP: Franz Lustig
Executive producer: Willem Bos
Producer: Robert Nan
Production manager: Frank Coenen
1st AD: Boris Apituley
Composer: Erik Jan Grob
Sound design: Jurriaan Balhuizen (Good Sounds)
Offline editor: Govert Janse
Post-production & online: Captcha

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie