Nederland wint één Grand Prix bij Eurobest

Er waren in totaal 18 Nederlandse awards.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De ceremonie was gisteren in Antwerpen.

Voor Nederland sleepte Wieden+Kennedy Amsterdam een Grand Prix binnen met ‘Imagination Machine’, S7 Airlines. 

Tot netwerk van het jaar werd DDB Worldwide gekozen. De titel Agency of the Year  was voor het Londense adam&eveDDB. Mediabureau van het jaar werd UM Romania uit Boekarest.

Frankrijk won de meeste awards: 71. Daarna volgen Duitsland en Groot-Brittannië. Roemenië hoorde bij de opvallende landen. Niet alleen won het de prijs voor mediabureau van het jaar, het kreeg twaalf awards inclusief een Grand Prix.

.

Nederland won in totaal  18 awards, waaronder dus 1 Grand Prix
Een overzicht van alle Nederlandse winnaars:


In Direct won Joe Public met A Kiss Is A Stamp voor PostNL
In Film Craft won 72andSunny twee keer voor Samsung: X Track Fantasy Racing en X World Surf League 
In Healtcare won Mindshare voor Alzheimer Nederland (Restoring memories with music)
In Interactive won J. Walter Thompson Amsterdam voor Elan &;Translator&; en voor Give Holland A Break van KitKat, DDB & Tribal Amsterdam 2x voor en KLM, Wieden+Kennedy Amsterdam voor ‘Imagination Machine’ + een Grand Prix, S7 Airlines, N=5 voor KPN Pridestream, Achtung! voor Volkswagen Stroller, 
In Outdoor won We Are Pi met Wrangler (8x)
In PR won  Joe Public met A Kiss Is A Stamp voor PostNL en Lemz voor VeiligheidNL &;Toy or Toxic&;
In Promo & Activation won Joe Public met A Kiss Is A Stamp voor PostNL en DDB & Tribal Amsterdam voor en KLM

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie