Nederlandse autoschade app gaat samenwerken met Autoweek

Fixico verwerkt sinds de lancering in april voor 1 miljoen euro aan schades.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Fixico, een startup die het herstelproces van autoschade versimpelt via digitale foto&;s, gaat samenwerken met de Nederlandse autoportalen AutoWeek en Auto Trader. De samenwerking komt erop neer dat het aanvragen van een offerte mogelijk wordt gemaakt door het uploaden van een schadefoto via een webapp. De autoportalen bieden op deze manier de gebruikers een aanvullende service.

Eerder wist Fixico al een groei te realiseren in de zakelijke markt door aansluiting te zoeken met fleetowners als Diks Autoverhuur.

Fixico is opgericht door twee jonge ambitieuze ondernemers, Derk Roodhuyzen (27) en Mark van Laar (25). Om verdere groei te bewerkstelligen heeft Fixico enkele boardmembers en investeerders aan zich weten te binden, onder wie Laurens Groenendijk (mede-oprichter JustEat), Michael Sønderby (Head of Strategy bij Ebay) en Robert Jongstra (ex Procter & Gamble).

De hulp van de adviesraad moet ervoor zorgen dat Fixico snel ook in het buitenland te vinden zal zijn. De verwachting is dat dit begin volgend jaar zal gebeuren.

Foto: Derk van Roodhuyzen en Mark van Laar.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie