Nederlandse campagnes in de prijzen bij International ECHO Awards 2014

Red Urban, Etcetera en Ogilvy & Mather Amsterdam nemen samen goud, twee keer zilver en brons mee naar huis.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Afgelopen nacht werden in het Convention Center in San Diego de uitgereikt, de mondiale equivalent van de . De &;&; vierde vannacht met een heus gala internationale excellentie op gebied van data-driven marketing. De awards worden uitgereikt aan campagnes die de business aantoonbaar hebben veranderd.

Internationale erkenning

en wonnen drie prijzen. Met de activatie campagne &;Nationale Pechmonitor &; van  sleepte Red Urban zelfs een gouden ECHO Award in de wacht. Voor de sociale campagnes &;Kijk kanker de wereld uit&; van  en &;&; van werden Red Urban en Etcetera met zilver bekroond.

won een bronzen ECHO Award voor hun campagne &;Bingo bij de pomp&; van .

Dick van der Lecq, directeur bij Etcetera & Red Urban: &;Dat ons werk is geselecteerd uit meer dan 1000 inzendingen, bewijst dat we op gebied van social en activatie in de internationale top mee draaien.&;

Vorig jaar viel alleen , met de campagne &;Saaie gast&; van  in de prijzen.

De volledige lijst met prijswinnaars is te vinden. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie