Premium

Niet Harry Piekema maar 'familiegevoel' centraal in AH Kerstcampagne

Het meest opvallend aan de kerstcommercial van Albert Heijn is dat voor Harry Piekema slechts een bescheiden rolletje aan het eind is weggelegd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met het kerstdiner laat je zien hoe belangrijk familie voor je is. Maar wat doe je als iemand er niet bij kan zijn? Dan stel je alles in werking om dat wel voor elkaar te krijgen. Zo starten de warmste dagen van het jaar. 

Ziehier de gedachte achter TBWA\Neboko&;s 2014 kerstcommercial voor Albert Heijn: 

 

Credits

Art director: Martijn van Marle

Copywriter: Peter van Rij

RTV Producer: Jacqueline Castricum

Account: Esther Brouwer, Mariëlle Scholten, Marjolein van Aggelen, Florentine

Koudenburg

Productiemaatschappij: Pink Rabbit

Regisseur: Ismael ten Heuvel

Producer: Leonie van Hoevell

D.O.P. / Cameraman: Martijn van Broekhuizen

Offline: MRTN

Offline editor: Martin Heijgelaar

Online: The Ambassadors

Online editor: Ton Habraken

Geluidsstudio: The Ambassadors

Geluidstechnicus: Sebastiaan Roestenburg

Muziek Titel: Love is Christmas

Componist: Sarah Bareilles – Sony music

Voor Albert Heijn: Werner van Vessem, Inge Ruijgrok, Matthieu Couvreur, Karina Boom

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie