Premium

Nieuwe Monuta-commercial gaat over Facebook

De uitvaartverzekeraar lanceert zijn zesde commercial in de serie ‘Nabestaanden hebben het al moeilijk genoeg’

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

binnen het thema relevante, hedendaagse onderwerpen bespreekbaar maken.

Eerder commercials sneden onderwerpen aan als &;&; en &;&;.

Facebook
De nieuwe film gaat over social media. Het leven speelt zich steeds meer digitaal af en vrijwel iedereen heeft een Facebook, Twitter en/of LinkedIn-pagina. Waar we vaak niet aan denken is wat we moeten doen met alle social media als iemand overlijdt.

Daarom biedt Monuta op een  een overzicht aan, van alle mogelijke digitale consequenties bij iemands overlijden.

De commercial is vanaf 27 oktober te zien op tv en online.

Credits
Bureau: N=5
Concept: Lukas van de Ven, Zwier Veldhoen
Strategie: Bastiaan Weers
Account: Nadine Marcar, Leonie van der Mark, Judith Lavalette
RTV Director: Christ Bloemheuvel

Productiemaatschappij: Caviar      
Regisseur: Rogier Hesp
Producer: Rogier Dorant
DOP: Steve Walker
Editor: Godelinde Pollmann
Sound: The Ambassadors
Post Production: Captcha

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie