Creatie & Campagnes

Novel voert influencercampagne voor DeLaMar Theater

Christian Manuputty, redactie | 7 december 2016, 10:42

De campagne werd gevoerd rondom het politieke familiedrama Palm Springs.

Op 2 december werd een speciale voorstelling met politiek voorprogramma georganiseerd. Het programma stond onder leiding van Martijn de Greve (Politieke Junkies) en zijn gasten waren Ronald Plasterk (minister van Binnenlandse Zaken), Charles Groenhuijsen (Amerika-deskundige) en Max van Weezel (politiek journalist). Zij bespraken de kloof tussen werkelijkheid en door spinnen gecreëerde fictie.

De campagne was zo succesvol dat er sprake was van de aanwezigheid van ruim 150 Eerste- en Tweede Kamerleden, gemeenteraadsleden en politiek journalisten.  ‘Wij zijn ontzettend blij om met Novel samen te werken, zij hebben met hun creatieve werkwijze deze avond tot een groot succes weten te maken’, zegt Sophie Braam-Janssen, marketingmanager van het DeLaMar Theater.

Over de auteur

Christian Manuputty
Redacteur bij Adfo Groep voor Adformatie Online, Communicatie Online en Marketing Online. Lees meer over Christian Manuputty

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Novel Creative Consultancy Delamar

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs