Orchestra is uitgespeeld

De naamswijziging van SSSS&Orchestra heeft het bureau niet kunnen redden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Reclamebureau Orchestra van de oprichters , , en wordt per 1 mei opgeheven.

Van een faillissement is geen sprake, wel van &;een onoverkomelijke terugval van de business&;, zo meldt het bureau.

Orchestra kwam met de komst van Ed Stibbe in 2011 voort uit 2010Amsterdam, dat in 2008 startte als .

De partners en medewerkers - in totaal acht mensen - zullen de komende maand in goede harmonie hun eigen weg gaan. 

Mede-oprichters en creative directors Mischa Schreuder en Ramon Stalenhoef keren terug naar TBWA\Neboko, het bureau dat ze in 2008 verlieten om 2008Amsterdam op te richten, en waar ze veelbekroond werk maakten.

Memorabele campagnes van SSSS&Orchestra cq Orchestra van de laatste jaren zijn onder meer de -campagne met Sylvie Meis, de campagne voor als sponsor van de KNVB en wilde leeuwen, en de meest recente: de .

 

 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie