Creatie & Campagnes

Personeel van Heineken speelt de hoofdrol in interactieve test

Claartje Vogel, redactie | 13 september 2016, 16:00

Om de juiste mensen voor de juiste banen aan te trekken, liet Heineken een interactieve video ontwikkelen. Die maakt sollicitanten duidelijk waar het bij het bedrijf om draait én fungeert als een persoonlijkheidstest.

Heineken is veel meer dan brouwer van het bekende Hollandse bier. Het bedrijf is actief in 70 landen en beheert meer dan 250 merken. Maar dat weet lang niet iedereen. Lastig, vooral als je nieuw talent aan wilt trekken. Heineken krijgt jaarlijks weliswaar duizenden sollicitaties binnen, maar de kand...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Adfo Books Bestsellers

Gerelateerde items Heineken Go Places Wefilm

Meer in channel Creatie & Campagnes
Blijf op de hoogte
Adfo Events
Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs